Principales fonctionnalités

onlinesoftware

Gehost op onze webservers, is er geen installatie op uw computer nodig. De software werkt via uw gebruikelijke webbrowser op PC, tablet en smartphone … (Internet Explorer, Firefox, Safari, Opera, Google Chrome, …)

gepersonaliseerde documenten

Genereer uw gepersonaliseerde administratieve documenten met één enkele klik. Funeral Manager biedt u ook vele officiële documenten van gemeenten aan dankzij de database die exclusief beschikbaar is voor al onze klanten.

taakbeheer en administratieve follow-up

ADDF Funeral Manager is uitgerust met een systeem om uw verschillende stappen op te volgen volgens het type uitvaart. In geval van vergetelheid zal dit systeem u op de hoogte brengen om ervoor te zorgen dat de procedures voor de uitvaartdatum worden afgerond.

online condoleance

Funeral Manager maakt verbinding met uw website om uw overledene met de relevante uitvaartceremonie met één enkele klik te tonen. U kunt ook condoleanceberichten ophalen in uw software.

Communicatie

Met Funeral Manager kunt u sms’jes, e-mails en meldingen sturen naar uw personeel en diverse administratieve contactpersonen.

bestekken, facturatie en export gegevens naar boekhouding

Het maken van offertes, bestelbonnen en facturen is nog nooit zo eenvoudig geweest. De uitvaartondernemer vult meer dan 80% van het bestek/bestelbon automatisch in volgens de codering van het dossier van de overledene. Exporteer dan uw gegevens naar uw boekhoudsoftware (Bob50, Exact, Winbooks, Octopus, …).

identiteitskaartlezer

Voer de gegevens van de overledene en de contacten automatisch en foutloos in met de ID-kaartlezer.

beeldschermweergave

Toon digitale overlijdensberichten op uw beeldschermen in de etalage, in de winkel of bij de uitvaartonderneming. Met één enkele klik kunt u de publicatie op uw schermen activeren en op afstand beheren.

Onze Diensten

Intuïtieve 100% cloud-gebaseerde interface

Ontdek onze originele interface via uw webbrowser op uw computer.

De eerste mobiele uitvaarttoepassing !

Beschikbaar in de Appstore en Androïd, Funeral Manager begeleidt u nu overal voor nog meer efficiëntie.

Gepersonaliseerde diensten

Uw bedrijf is uniek en dat begrijpen we. De rol van ons team is het configureren en aanpassen van Funeral Manager aan uw bedrijf.

Onze partners

Wilt u gegevens uitwisselen met uw leveranciers?

Ontdek de lijst van onze partnerbedrijven

Ze geven ons hun vertrouwen

Funeral Manager nous accompagne depuis plusieurs années déjà. Un gain de temps énorme pour notre entreprise.

Bertrand Deramaix

Equipe super réactive et programme 100% personnalisable. Un « game changer » pour notre organisation interne.

Cédric Lotin

Très belle expérience avec Funeral Manager, à recommander.

Nathalie Cornet

« Programme très intuitif et facile à utiliser avec pas mal d’options que l’on peut personnaliser. Un gain de temps énorme à l’heure du numérique et une équipe au top et toujours disponible.

Valérie Vanbellingen

Un programme qui facilite la vie. Des heures de travail gagnées grâce à lui. Une équipe à l’écoute et très réactive. Nous en sommes très satisfait.

Virginie Simon

Gain de temps dans la conception des documents administratifs et permets d’avoir une vue d’ensemble sur les plannings des cérémonies et du personnel. Une équipe professionnelle restant l’écoute de chacun de nos souhaits. 

Angelo Tempio

Très bon logiciel avec un support client rapide et toujours disponible.

Etienne François

Ons team

De beste dingen die in de zakenwereld gebeuren zijn niet het resultaat van het werk van één man. Het is het werk van een heel team.

“Steve Jobs”

Abraini Danilo

Co-Fondateur – CEO

Ducobu Francois

Co-Fondateur – CTO

Moras Frédéric

Full Stack Developer

Huvelle Olivier

Full Stack Developer

Van Wambeke Wim

Commercial FR / NL

Contactez nous! 
Démonstration gratuite

Digitalisering is essentieel geworden voor de evolutie van een uitvaartonderneming. De digitale revolutie gebeurt nu, wacht niet tot het te laat is!